donderdag 16 januari 2014

Utopia nieuws Charlotte ergert zich aan Ruud - Volg Utopia op SBS6

Charlotte komt klagen bij de stal. Ze is boos. Op Ruud. Want hij noemde haar ‘masturbeertje’.

Deze bijnaam komt voort uit een vraag van Rienk. Hij dacht Charlotte afgelopen dinsdag op woensdagnacht betrapt te hebben op het bevredigen van zichzelf. Toen hij haar daarmee confronteerde stond Ruud erbij en ondanks het feit dat Charlotte ontkende, is ze sindsdien besmet met een nieuwe bijnaam. “Ik wil niet dat ze me zo noemen. Dus ik zei al tegen Ruud, doe normaal want anders zorg ik ervoor dat iedereen je eruit stemt”, vertelt Charlotte. Rienk is het niet eens met haar methode: “Je gaat toch niet dreigen met stemmen…” “Ja, ik wilde hem gewoon even bang maken.” Radicale middelen dus om beledigingen af te weren!

Geen opmerkingen: